Ijtimoiy mashhurlikning oshishi tufayli.qizlar tobora ko'proq komplekslarga ega, ular o'zlarini anglay boshlaydilar, plastik jarrohlikka talab oshadi va ijtimoiy. tarmoqlar go'zallik standartlarini joriy etishda davom etmoqda. Selfie kamerasini niqobsiz, filtrsiz yoqish va o'zingizni haqiqiy deb qabul qilishning iloji bo'lmadi. Bundan tashqari, ochiq xayt soni bir-biriga qarab ko'paymoqda, ko'plab tanqidlar qizlarga tarqalmoqda.
Yechim
Dove brendi haqiqiy go'zallik elchisi sifatida Instagram bloggerlar, ta'sir o'tkazuvchilar va taniqli kishilarga tegishli ekanligini biladi. Shuning uchun brend o'z g'oyasini ular orqali tomoshabinlarga etkazishga qaror qiladi. Bloggerlar brenddan g'ayrioddiy sovg'a olishdi. Boksni ochar ekan, ta'sir o'tkazuvchi xuddi shu Instagram yulduzlarining kutilmagan maqtovlariga duch keldi. Biz barcha tafsilotlarni oshkor qilmasdan oldindan maqtovlar to'pladik. Shundan so'ng, harakatga chaqirish "haqiqiy go'zallikni ko'rish uchun cho'zing" ularni tabassum qildi. Axir, ular "Instagram niqobi ostidagi go'zallikni" emas, balki o'zlarini oynada haqiqiy deb bilishgan.
Natijalar
Dove eng muhim narsani esladi: o'z-o'zini sevish va ayollarning tabiiy go'zalligi. Shuningdek, loyiha ayollarga tanqid va xayt o'rniga maqtovlar aytish qanchalik muhimligini eslatdi. -1,600,000 ommaviy axborot vositalarini qo'llab-quvvatlamaydi. - Qizlar bir xil qutini olishni xohlashlari haqida 100 dan ortiq xatlar. - Blogerga obunachilardan 1000 dan ortiq maqtovlar.