Maqsadli auditoriyaga yaqinlashish uchun brend joylashuvini moslashtiring, jonli va mahalliy videoni ishlab chiqing. Kategoriyadagi g'amxo'r (arxetip bo'yicha) brend sifatida bog'lanish.
Muammo
Maqsadli auditoriya (onalar va xotinlar) har tomonlama mukammal bo'lishni, o'z kareralarida, uyda muvaffaqiyat qozonishni va barchani qondirishni xohlashadi. Sherin toifadagi etakchi hisoblanadi va uni o'z joylarida joylashtirish mumkin emas, brend g'oyasi mahsulotning ommaviy xususiyatini hisobga olishi kerak.
Yechim
Oziq-ovqat haqida gap ketganda, ba'zida ayollar uchun oilaning har bir a'zosini qondirish juda qiyin, shuning uchun ular turli xil taomlarni tayyorlashlari kerak. Shuning uchun, individual yondashuv tufayli (og'ziga qarash), uy ovqatlari har doim eng qimmat restoranga qaraganda yaxshiroq ta'mga ega ko'rinadi.