Bref-bu hojatxona bloklari va hojatxona uchun gigienik tozalik va soflikni taklif etadi. Mahsulotning aloqa qilishning asosiy afzalligi foydalanish paytida mahsulotning yoqimli hidi edi. Bref hojatxonadagi yomon hidni yo'q qiladi va uni toza saqlaydi. Brendga nisbatan xabardorlik va e'tiborni oshirish maqsadida agentlikka bloggerlar va ta'sir o'tkazuvchilar bilan hamkorlikda raqamli faoliyat haqida ma'lumot berildi. Biroq, hojatxona mahsulotlari, ayniqsa, ta'sirchan marketing haqida gap ketganda, aloqa uchun eng jozibali mahsulot emasligi aniq. Ta'sirchilar hojatxona bilan bog'lanishni xohlamadilar va shuning uchun ular Bref bilan hamkorlik qilishdan bosh tortdilar.
Yechim
Barcha bloggerlar va ta'sir o'tkazuvchilar Bref bilan har qanday hamkorlikda ishtirok etishdan bosh tortgandan so'ng, biz brenddan sovg'ani yaratishga qaror qildik, ular ixtiyoriy ravishda ijtimoiy tarmoqlarda baham ko'rishdan xursand bo'lishadi!
Qabul qilaylik, hammamizda butun dunyodan ajralib qolish hissi va hojatxona deb nomlangan xonada xotirjamlik bor!
Agar tasavvur mashhur bo'lsa ham, kim "hech qachon" poops yoki pees, agar bajonidil ijtimoiy media o'tish tomonidan hojatxonaga vaqt o'tkazish, o'z-o'zini aks ettiruvchi, o'qish yangiliklari, do'stingizning xabarlar sharhlab, va o'yin o'ynab! Bref hojatxonada quvonch vaqtingizni kerakli sovg'alar to'plami bilan yaxshiroq va chiroyli qilishga qaror qildi.
Natijalar
Sovg'ani olgan barcha bloggerlar hojatxona bloklarini targ'ib qilishdi! 0 $ media xarajatlari va barcha ta'sir ko'rsatuvchilar BREFNI ijtimoiy tarmoqlardagi sahifalarida bepul bo'lishishdi.