Hamma ishlar
Banking
Real estate
FMCG
E-commerce
Food and Baver
Beauty
Other
branding
tv
digital
events
ooh
pr
smm

Namuna Development: Brave To Run

#tv
#ooh

Muammo

Bozordagi barcha ishlab chiquvchilar o'zlarining turar-joy majmualarining funktsional afzalliklarini, asosan narx va joylashuv haqida ma'lumot berishga e'tibor berishadi. Ishlab chiquvchilar bolalar maydonchalari, fitnes markazlari va boshqa ob'ektlar kabi qo'shimcha imtiyozlarni etkazishga harakat qilganda, hech kim g'amxo'rlik qilmaydi.
Qanday qilib odamlarni turar-joy majmualarining qo'shimcha xususiyatlariga boshqacha qarashga majbur qilish kerak? va ularni ob'ektlar nafaqat HAVES uchun yoqimli bo'lishi, balki oilaviy rishtalarni mustahkamlashi mumkin deb o'ylashga majbur qiling

Uyda nizolarni oldini olish uchun erkaklar (asosiy maqsadli auditoriya) turar-joy majmualaridagi (o'yin klublari, choyxona yoki fitnes markazlari) inshootlardan foydalanishlari mumkinligini ko'rsatadigan ijodiy kampaniya. Statistika ma'lumotlariga ko'ra 90% vaqt erkaklar uy zo'ravonlik sabab. Uyda zo'ravonlik bilan bog'liq 33k dan ortiq holatlar 2022 yilda va ikki yil oldin qayd etilgan. Pandemiya shuni ko'rsatdiki, birga ko'p vaqt o'tkazish janjal, ajralish va boshqa shafqatsiz oqibatlarga olib kelishi mumkin.

Yechim

Brave to Run - bu NUR uchun kampaniya bo'lib, unda biz erkaklar uchun bahslashish har doim ham imkoniyat emasligini, aksincha mojarolardan tinch yo'l bilan qochish donolikning ajoyib harakati ekanligini ko'rsatmoqchimiz.

Natijalar

Ijtimoiy tarmoqlar bizning kampaniyamizni darhol payqashdi va ko'plab bloggerlar, ta'sir o'tkazuvchilar, shuningdek doimiy iste'molchilar bizning ijodkorlarimiz va xabarlarimizni yaxshi ko'rishdi. Savdo 240% ga ko'tarildi%
#NeverFinished
Biz bilan bog'lanish
Manzil
Aloqa
Сообщение об успешной отправке!
>
Made on
Tilda