Hamma ishlar
Banking
Real estate
FMCG
E-commerce
Food and Baver
Beauty
Other
branding
tv
digital
events
ooh
pr
smm

Agro Bank: The commons’ money

#tv
#ooh

Yechim

AgroBank yuk mashinalari haydovchilari, sotuvchilar, fermerlar va boshqa oddiy odamlarga jamg'armalarni reklama qilgan birinchi bank bo'ldi. "Commons' Money" loyihasi shu tarzda yaratilgan. Bizning maqsadimiz kichik daromad bilan ham bank xizmatlari orqali moliyaviy o'sish mumkinligini ko'rsatish edi.

Natijalar

Aksiya boshlanganidan keyin tejash miqdori 220% gacha oshdi. Mehnat sinfi tomonidan ochilgan jamg'arma miqdori 62 foizga o'sdi. Jami olti oy mobaynida Agrobankdagi jamg'armalar summasi 86 Million AQSh dollariga oshdi.

Muammo

O'zbekistonda ishchilar sinfi o'rtacha $ 100 daromad oladi. Eng tez-tez, har qanday oliy ta'lim moliyaviy mahsulotlar yordamida malakali emas, ular yo'q, va bank depozitlari yoki omonat haqida oz bilaman. Xuddi shu paytni o'zida, bozorda deyarli har bir bank bir xil maqsadli auditoriyaga nishonga kampaniyalarini va e'lonlari rivojlanadi - deb atalmish "oq-yoqa"s. oddiy ishchilar moliyaviy savodli bo'lishi va faqat pul mumkin emas $100, lekin ular tashkil 60% mamlakat sog'lom aholining, tarjima qilish potentsial jamg'arma bozorining taxminan 10 milliard dollari.
#NeverFinished
Biz bilan bog'lanish
Manzil
Aloqa
Сообщение об успешной отправке!
>
Made on
Tilda